2 Ekim 2014 Perşembe

DABBE 5

     
Yönetmenliğini Hasan Karacadağ'ın yaptığı Dabbe 5 İslami korkuyu içinizde hissetmenize neden oluyor aslında. Yani filmi beğendim. Etkilenmedim dersem de yalan olur. Çok fazla korku filmi izlememden mi kaynaklanıyor bilemiyorum ancak filmin senaryosunu az çok tahmin edebildim. Yani oyunculuklar maalesef kötüydü. Hollywood kadar başarılı bir oyunculuk elbetteki beklenemez ancak amatör oyuncuların rol yeteneğini bu denli iyi senaryoya sahip bir filmde sınanması hoş olmamış. Filme dair aslında tek olumsuz eleştirim bu yönde olacak. Filmde İslami öğelerin doğru kullanılmış olması da filme ayrı bir ahenk katmış. Büyünün nazarın bol bol kullanıldığı bir film olmasının yanı sıra ani efektleriyle, ürpertici sesleriyle de yerinizden oynamanıza, sıçramanıza neden oluyor.  Açıkçası ilk Dabbe filminden etkilendiğim kadar hiç birinden çok etkilenmedim. Sadece senaryolar geliştiriliyor. Hasan Karacadağ'ın hayali acaba  Halloween gibi bir seri film mi çekmek mi yoksa bir gün tadında bırakabilecek ve tüm Dabbe serilerinin son filminde bağdaşlaştırılarak son bulması mı olacak? İyi seyirler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder