8 Kasım 2017 Çarşamba

KLASİK HAMBURGERDEN ÇOK FAZLASI - BURGER NO:7 İZMİR



Uzun zamandır bir restoran tanıtmıyordum. Gün geçmiyor ki fast food sektörü ev yemeklerinin önüne geçiyor. Hatta fast fooda karşı olan gruba önlem olarak bu fast food restoranları menülerine diyet menüleri koymayada başladılar. 
burger no7 ile ilgili görsel sonucuİzmir'de yaşadığım sürece yediğim en lezzetli hamburgerleri Burger No:7 adında bir dükkanda yedim. Bir tesadüf değildi, bir çok kişinin önerisi ile gitmiş bulundum. Damak zevkime güvenirim. Açıkçası benim için mekan tasarımı da önemlidir. Hem göze, hem mideye hitap etmeli yediğim her neyse. Sadece hamburger ve hotdog menülerinin olduğu, bunun dışında ekstra tatlı, çay, vs.. olmadığı bir restoran. Müşteriside çok fazla. Hiç durmuyorlar neredeyse. Mekanın dekorasyonu çok orjinal ve başarılı. Çalışanlarının güleryüzlülüğünü es geçemeyeceğim ki bu da önemli bir detaydır. Sizi özel hissettiren restoranları övgüyle anlatma, tavsiye etme oranını yükseltir. 
Menüdeki her hamburgeri tattığım söylenemez ancak 3 tanesini yedim. Ve üç hamburgerde de ayrı ayrı tatlar aldım. Sanırım ekmeğinden köftesine, sosundan maruluna baharatlı patates kızartmasına kadar alkışı hakkediyorlar. 
İşletmecisiyle tanışmasamda kasadaki arkadaşla hesap öderken sohbet etme şansı buldum. Farklı bir yapıları var. Bir kere kaliteden ödün vermemek için başka illere açılmayı düşünmüyorlar. Gayet mantıklı bir hamle aslında benzer durumu İstanbulda Kırıntıda da yaşıyoruz. Çünkü İstanbul dışında başka yerde yoklar. Ve İstanbul'a her gittiğimde yemek yeme alternatiflerim arasına yerleşmiş bir yer. Burasıda o mantıkta ilerleyecek sanırım. Çeşme, Bostanlı ve Alsancaktada şubeleşeceklerini ve o şekilde kaliteden ödün vermeden kalmayı planladıklarını söylediler. Ve açıkçası inanılmaz mutlu oldum bunu duyduğuma. İzmir'e özel ve çok konuşulan bir fast food restoranı olacağı kesin.  Ayrıca içeride sigara içilmemesi de güzel, sadece hamburgerlerin o eşsiz kokusunu alabiliyorsunuz.
Karşıyaka'da Demirköprü mevkiinde sıradan bir ara sokakta bulunan bu fast food restoranına uğramadan ve hamburger yemeden sakın geçmeyin. Pişman olmayacaksınız.
Şimdiden afiyet olsun...
burger no7 ile ilgili görsel sonucu        
AdresYalı Mahallesi, 6323. Sk. 13/C, 35550 Karşıyaka/İzmir
NOT : Evlere serviste yapılıyor. Aynı lezzeti evde de yiyebiliyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder