27 Haziran 2015 Cumartesi

KAŞINAN DENEMELER - ISIRIKLAR

İstanbul'dan İzmir'e dönmek üzere olduğum bir toplantı sonrasında eski bir İstanbullu olarak geleneği bozmayarak trafik vardır aman uçağı kaçırırım paniğiyle havaalanına 2.5 saat önceden geldim. Bu panik, İstanbul korkusu beni bir kitapla tanıştırdı aslına bakarsanız. Sabah gidip öğleden sonra döneceğim bir görüşme olduğu için ise mevcut kitabımı yanıma almamıştım. Havaalanında kitap satan ufak bir dükkana adım attım ki gazete, dergi ne olursa iki buçuk saatimi geçirebileceğim her şeyi almaya hazırdım. Ve rafta bulunan bir kitap gözüme çarptı. Kitabın kapağı çok ilginçti. Kitabın kapağında Hipokratın yeminine aletini sokan bilgeden yazısı ve köpek resmi kitabı karıştırmama yetti de arttı bile. Aykut Semerci'den sıradışı, güzel, okudukça keyif veren denemeler derlemeler ne derseniz diyin ama kitabın yaklaşık 85 sayfası uçak beklerken ki sürede bitti. Zaten kitap 115 sayfa uçakta az daha zorlasam bitirirdim. Her şeye dokundurmuş, içinde ne varsa söylemiş. Kitap hakkında çok yorum yazmak istemem. Bence alın, öneririm. Seveceğinize de eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder