29 Mart 2014 Cumartesi

NON-STOP -LIAM NEESON,JULIANNE MOORE


Her hafta en az bir filme gitme geleneğimi bozmamak için bu hafta Non-Stop filmine gittim. Açıkçası çok yakın bir arkadaşımdan tavsiye alarak gittim. Normalde kült filmleri seven biriyimdir çok izlenenler en çok beğenilenler bana göre değildir. Kişiliğimden midir nedir çok abartılan şeyleri hep küçümsemişimdir. Bu film tamamen bir tavsiye olarak bana söylendi ve gittim. Film baştan sona kadar gerilimi aksiyonu içinde barındırıyor. Kafanızı bir an rahat bırakmıyor. Rahatsız edici şekilde sizi sürüklüyor. Liam Neeson ve Julianne Moore zaten tartışılmasız çok iyi oyuncular. Bir de bu ikili aynı filmde olunca tadından yenmez bir eser ortaya çıkmış. Konu çok basit aslında. Sadece işleniş çok iyi. Kendinizi bir an o uçağın içinde bulabiliyorsunuz. Yıllardır uçakla seyahat eden ve hala o korkuyu atamayan bir kişi olarak belki de ben o uçağın içinde kendimi bir koltuğa oturttum film boyunca. Acaba ben olsaydım ne yapardım diye. Film çok güzel. Tavsiye ediyorum. Ancak uçaktan korkan biri iseniz bir kez daha düşünmekte yarar var. İyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder